۲۳ اسفند ۱۳۹۵
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی موارد 5 گانه ای بهمنظور رفاه حال همميهنان در روزهاي پاياني سال و ايام نوروز به بانک ها ابلاغ کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در این بخشنامه تاکید شده است بانک ها ملزمند موارد زیر را با هدف تسهیل شرایط دریافت خدمات بانکی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز پیش بینی و اقدام کنند:
1- پيشبيني و تدارک نقدينگي لازم در هر يک از استانها با توجه به عوامل اثرگذار در نقدينگي و تجربيات سالهاي گذشته
2- پشتيباني از تمام دستگاههاي خودپرداز، برای تأمين نقدينگي و رفع خرابيهاي احتمالي
3- در دسترس بودن دائمي خدمات بانکداري الکترونيک و رفع نقصهاي فني و همچنين پاسخگويي مناسب به مشتريان در اسرع وقت
4- داير کردن شعب کشيک در اقصي نقاط کشور با اولويت مناطقي که داراي جاذبههاي زيارتي و گردشگري و اعلام فهرست آن به بانک مرکزي
5- اطلاع رساني کافي در باره تمهيدات ابلاغی از طريق رسانههاي جمعي و پايگاه اطلاعرساني بانک ها و موسسات اعتباري